Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí

Není zvíře jako zvíře

Veronika Čiháková
Ale to už přece dávno víme. Žáci 4. B toho o zvířatech už vědí opravdu hodně. Dokáží vyjmenovat jejich společné znaky, rozdělit je na obratlovce a bezobratlé, pojmenovat jednotlivé části jejich těla. Dokonce mají zásobník několika desítek zvířat, která dokážou takto specifikovat. A nejenom v rámci přírodovědy, ale i v českém jazyce se o zvířatech toho dozvídají hodně. Pracují se „zvířecími slovy“, která umí vyskloňovat, určit rod, číslo, pád, přiřadit další slovní druh. Čtou si v knize například o syslovi či kobyle, a tak procvičují i vyjmenovaná slova. V estetické výchově zvířecí hlavy zpracovávají různými způsoby. A ani převedení hlavy tygra či slona do geometrických tvarů jim nečiní potíže. Vznikají krásná výtvarná díla. Někdy jsou čistě konturovaná černou linkou, jindy vybarvená různými odstíny volně přecházejících barev. Do třídy k nám i přichází lektor z DDM ve Dvoře Králové, který o zvířatech podává zajímavé zprávy a tím nám rozšiřuje nekonečný svět zvířecí říše.  Zkrátka, zvířata nás baví a jsou nedílnou součástí našeho školního života.
                                                                                          

Dvůr Králové nad Labem Královehradecký kraj logo_msmt logo_mas Kralovedvorsko