Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí

Lyžařský výcvik očima jeho účastníků

Autor: Zuzka, Natka J., Nela (7. A)

Dne 4. 1. 2015 odjely třídy 7.A. a 7.B.  do Špindlerova Mlýna na lyžařský výcvik. Jeli jsme autobusem a cesta trvala asi jednu hodinu. Ubytovali jsme se v penzionu Labe.  Na pokoji jsem byla s Kájou a Bárou ze 7. B. Moc jsme se těšily na druhý den, až začneme lyžovat. Ráno jsme vstávali asi v 7. 15 a šli se nasnídat. Mohli jsme si vybrat, na co jsme měli chuť, na výběr byly např. různé druhy pečiva, salámy, sýry, ale i zelenina nebo také buchty a marmeláda. V 9 hodin jsme byli na sjezdovkách.  Byli jsme rozděleni do tří skupin podle toho, jak komu lyžování jde. Lyžovali jsme až do oběda a po něm jsme měli polední pauzu. Potom jsme zase lyžovali  až do 16 hod. Do večeře jsme měli volno na pokojích. S holkama jsme si povídaly, také jsme volaly rodičům a hrály hry. Následovala večeře a po ní jsme šly zase na pokoj. Potom jsme v jídelně hráli společenské hry a pak se umyli. Večerka byla kolem půl desáté. Ve středu jsme se moc těšili do aquaparku. Šli jsme pěšky tam i zpět. Bylo to tam fajn, celkem jsme tam byli přes jednu hodinu. Mohli jsme si zaplavat v plaveckém bazénu, jezdit na tobogánech nebo si odpočinout ve vířivce. Cestou zpět jsme měli rozchod. Šli jsme se podívat do obchodů, potom jsme se sešli v penzionu a navečeřeli se. Překvapením bylo, že nás ve středu navštívili někteří učitelé a pan školník. Společně jsme hráli společenské hry a oni pak odjeli domů. V pátek ráno jsme vstávali později a šli na snídani. Potom jsme si zabalili věci a kolem dvanácté hodiny jsme šli na poslední oběd. Už nás čekala jen cesta domů. Z autobusu jsme volali rodičům, aby si nás vyzvedli. Na lyžáku se mi moc líbilo, klidně bych si to zopakovala. Čekal nás víkend a v pondělí se nám do školy moc nechtělo.      Zuzka

V neděli 4. 1. ve 14:00 hodin jsme odjeli do Špindlerova Mlýna. Po hodinové cestě autobusem byla naše cesta u konce. Čekalo nás ubytování v penzionu Labe a vybalování věcí. Po večeři jsme hráli společenské hry.
Ráno 5. 1. po snídani byl zahájen první lyžařský den na sjezdovce Hromovka. Sedačkovou lanovkou jsme vyjeli na svah. Podle šikovnosti nás rozdělili do skupin. Tento den naše skupina najezdila 28 km. Večer si všichni pochutnali na dobré večeři.
 V úterý  6. 1. byl hezký slunečný den. Naše skupina jezdila bez problému na všech sjezdovkách. Celý den byl super. Společně jsme ujeli 29 km.
Čtvrtý den odpoledne nás opět čekalo lyžování. Po obědě byl na programu krytý bazén. Trochu zpestření na tobogánu a ve vodě byla pěkná zábava. Několik našich učitelů nás přijelo na hory navštívit. Strávili s námi večerní čas v penzionu. Společně si prohlédli naše pokoje, které ohodnotili podle úklidu. Návštěva nás moc potěšila a o hry a smích nebyla nouze.
8. 1.  byla na svahu hustá mlha a namrzlo. Lyžování nic moc. Ovšem horká čokoláda ve skibaru byla příjemná. Ale i přesto nás to neodradilo a najezdili jsme pěkných 43 km. Večer jsme hráli opravdu zajímavé společenské hry. Byla to zábava.
V pátek náš lyžařský výcvik končil. Po celý týden nám v penzionu skvěle vařili. Společně jsme zažili hezké chvíle. Domů se mi moc nechtělo. Odvážím si moc příjemných zážitků a budu na pěkný lyžařský výcvik vzpomínat. Natka J.

Dne 4. 1. jsme odjížděli na lyžařský výcvik do Špindlerova Mlýna. Poskládali jsme všechny věci do autobusu, rozloučili se s rodiči a vyrazili. Bylo to super. Všichni už jsme se moc těšili, a tak jsme se pořád smáli, pouštěli si písničky a byla to velká legrace. Když jsme dorazili na místo, vzali jsme si věci a šli se ubytovat. Bydleli jsme v penzionu Labe. V 18:30 jsme šli na první večeři. Byla sekaná s bramborovou kaší. Všem nám to chutnalo. Pak jsme hráli hry. V deset jsme museli jít spát (všichni), usnuli jsme kolem půlnoci. Ráno jsme vstávali v 7:20 a v 7:30 byla snídaně. Po ní jsme se šli připravit na první lyžování. Když jsme došli k lanovce, připnuli jsme si lyže. Někteří to  neuměli,  tak  jsme si pomáhali navzájem. Vyjeli jsme na vrchol sjezdovky Hromovky a rozdělili se do dvou skupin. Lyžovali jsme do 11:30 a potom vyrazili na oběd. Byl výborný jako všechna jídla, která jsme tam měli. Po obědě jsme půl hodinky odpočívali a pak znovu vyrazili lyžovat. Všem nám to šlo lépe. Lyžovali jsme až do 16:00. Večeře byla v 18:30, do té doby jsme měli volno. Tento rozvrh jsme měli i v úterý a ve čtvrtek. Ve středu jsme byli lyžovat od 9:00 do 14:00. V 11:00 jsme měli pauzu ve skibaru, kde vše měli strašně drahé. Odpoledne jsme šli do bazénu, kde jsme si to báječně užili. Cestou zpět  jsme potkali  další 3 učitele z naší školy, dokonce i pana školníka. Byla s nimi velká zábava. Když odjeli, museli jsme jít spát. V pátek už byl poslední den. Nikomu se nechtělo domů. Po obědě jsme vyrazili. V autobuse jsme se zase smáli, pouštěli si písničky a u toho zpívali (jen někteří).  Když  jsme přijeli do Dvora, přivítali jsme se s rodiči, rozloučili se  s učiteli a  spolužáky a šli domů. Byl to super lyžák, pořádně jsme si to užili. Ráda bych si to někdy zopakovala (klidně hned). Nela